I want back..

Åh, vill bara tillbaka till Bulgarien, värmen, stranden, shoppingen, hotellet..+ en speciell person.. ;) Hehe, men blev "KÄR" i en kille där, fast han var några år äldre än mig, hehe.. Och har en bild när vi står tillsammans. Hehe, men tänker dock inte visa den iallafall inte nu, och när jag åkte där ifrån med flyget hade jag så mycket ångest, se när man lämnade landet?! Men sen somnade jag.. Hehe. 
  
  
Juste, när vi var där så kunde man ta "modell-bilder" men det var inte vanliga bilder, man fick ta på sig en jätte stor+ fin klänning, fanns massa att välja på. Sedan sminkade dom en, satte på smycken, hattar osv.. Det var super kul! Så jag tog såna bilder, sedan köpte mamma en av bilderna, för annars blev det så mycket pengar. En bild kostade 20 Leva, som då är 100 kr. (Leva är bulgariska pengar) Men kan iallafall visa er bilden sen?! :D Inte direkt världens snyggaste på mitt ansikte+ mig. Men det är kläderna och det som är det roliga med bilden, liksom lite speciellt. LÄGGER UPP DEN BILDEN SEN! LOVAR ;)



Nu är det höst här i sverige, snart vinter?! Herregud, sommaren gick så snabbt?! Vill ha värme. Jag bloggade ju inte så mycket i sommras, så ni vet ju inte vad jag gjorde hela sommaren liksom. Var ju mycket i åland, var med kompisar. Var väldigt mycket med Karla, på grönan osv.. Damn, vill inte att allt ska gå så snabbt, vart försvann sommaren?! :( Visst, det kan vara lite mysigt med hösten, löven blir röda, gula osv.. Men det finns inte direkt nåt mer bra..? Frysa.. Eller man kan ju ha en snygg höst look! ;) Men vad mer?..

 
Första dagarna på sommarlovet, med Karla Ronja & Sarah.. Saknar! :(

Som sagt spenderade många dagar på Grönalund!..
 




Och dagar med Linnea.. ♥






Mycket kärlek till dig underbaraste!! :)




Kommentarer
Amdna / 2011-09-29 klockan 19:43:44

hej, vilket långt & bra innlägg. Men hur kommer du på allt du skirver när du skriver ett sånt långt innlägg..? Kram älskar dig & din blogg <3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback