.

Det var en gång en kille som var 16 år vars mamma hade ett öga och pojken skämdes väldigt mycket över att hon hade bara ett öga, en dag kom hon till skolan för att hälsa på, hon gick in i klassrummet och alla stirrade på henne och han skällde ut henne och han sprang hem gråtande, nästa dag när han gick till skolan mobbade eleverna han över honoms mamma, han sprang återigen hem. Men han rymde hemifrån från sin mamma och från sitt hus. Tiden gick och pojken blev äldre, gifte sig, skaffade barn och en dag kom mamman och hälsade på. Han öppnade dörren och hans barn skrattade åt henne, han skrek: Vad vill du? Försöker du skrämma mina barn eller?!

Efter ett år kom grannarna och sa: Din mamma har dött. han brydde sig inte..
 En vecka senare fick han ett brev skrivet av sin mamma..

" Förlåt min son, det var inte meningen att skämma ut dig, men när du var liten var du med om en olycka och förlorade ditt öga så jag gav dig mitt ena öga."

Om du verkligen bryr dig om din mamma kopiera detta.

Respektera kvinnan som födde dig. Jag älskar min mamma ♥



Kommentarer
Mariam / 2011-09-27 klockan 20:04:52

Heej Fin blogg!

Kolla gärna min blogg med! :)


Julia / 2011-09-27 klockan 21:19:42

Nej va söt du är mot din mamma!! :)


mamma / 2011-09-28 klockan 06:30:18

Älskar dig oxå=)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback