Bad update..

Hejsan sötisar! ;)

Förlåt för en dålig  men har inte haft bilder eller så. Men har min kamera här nu så, att det kan uppdateras med bilder! :D
'
Hade nyss träning. Men det kom typ bara sex stycken, inte många alls. Så tränade mest skott, och passar osv.. Inte direkt en jobbig träning. Tiden gick fort, och det var en rätt så skön träning! :) Ska berätta om skolan, först mötte Vendela Elin & Ronja mig vid bussplatsen sedan gick vi in till skolan det var engelska, sedan rullade dagen på! Den gick super snabbt sedan slutade vi klockan 2, då drog jag och ronja hem till mig. Sedan vid halv 5 drog vi hem till ronja, sedan tog vi bussen till träningen! Det var nog allt.. ;)
Alldeles nyss, nu ska jag gå in & ta en dusch. Sedan ska jag kolla på tv! Mysigt. :)

Kommentarer
Wilma / 2011-09-19 klockan 19:59:26

Hur gick det i SM-kval matcherna ? :)


Saga Arvidsson / 2011-09-22 klockan 21:04:38

Haha vacker tröja ;) <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback