SVARAR LITE TIDIGARE!..

Vem är den snyggaste killen i klassen vancouver?
Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt!..
'
Gillar du någon?

Svar: Ja det gör jag faktiskt!
'
Är du och linnea lika tajta som innan nu?

Svar: Ja!
'
Hur många syskon har du?

Svar: Svea, Robin, Niklas, Andras! ;)
'
Gillar du Linus?

Svar: Kärlek? Nej
'
Har du någon gång varit kär?
Svar: Ja!
'
Hur länge har du & Linnea kännt varandra?

Svar: 7 år!
'
Bästavän?
Svar: Linnea
'
Hur många har du varit tillsammans med?
Svar: Räknar inte? Haha :)
Vad var det som fick dig börja blogga?
Svar: Jag vet inte riktigt.. Hade först bloggar, som liksom var privata. Bara för att skriva av sig osv.. Sen nu har jag börjat ta det mera seriöst, och det går bara bättre och bättre!
'
Vad får du inspiration från?

Svar: Svår fråga!.. Har faktiskt inte tänkt på det. Vet faktiskt inte vad jag ska svara! I'm sorry! :(
'
Hur länge har du bloggat?

Svar: Några år, olika bloggar osv..
'
Vad är din favorit färg?

Svar: Gillar massa färger, rosa, lila osv.. :D
'
Är du helsvensk?
Svar: Egentligen inte.. Min pappa kommer från Finland, vilket man inte märker alls. Han kan inte Finska, eller något. Han ser helsvensk ut & pratar ren svenska liksom, men jo jag är då halv finsk?..
'
Hur länge har du spelat innebandy?
Svar: 7-8 år!
'
Vad heter ditt bandylag?
Svar: Ackers/Åkersberga IBF.
'
Eran största cup ni varit på?
Svar: Storvreta
'
Vilka bloggar läser du?

Svar: Inte så många, men lite olika!
'
Vart köper du dina kläder?
Svar: Bikbok, GinaTricot, H&M, massa olika!!
'
Är du rik?
Svar: Inte rik, inte fattig. Är som dom flesta antar jag?
'
Vilken skola går du i?
Svar: Prolympia
'
Favorit Godis & Favorit Mat?
Svar: Har inget favorit.
'
Vem är din idol?
Svar: JUSTIN
'
Skulle du göra allt för att få träffa JB?
Svar: J A.
'
Har du bilder/afficher på Justin på ditt rum?
Svar: Ja, kolla längre ner i min blogg, så har jag lagt ut bilder på vad jag har!!! :)
'
Roligaste ämnet i skolan?
Svar: Hm.. Engelska tror jag.
'
Bästa filmen enligt dig?

Svar: Hjärnsläpp just nu, kommer inte på någon!
'
Vad är dina intressen?
Svar: Innebandy, blogga, vara med vänner osv..
'
Spelar du någon sport?

Svar: Innebandy
'
Vad heter du i mellanamn?

Svar: Therese
'
Hur gammal är du?
Svar:13 år!
'
När är du född?

Svar: 26 Juni 1998!
'
Förlåt om ni tycker jag på något sätt har låtit otrevlig eller inte svarat på A L L A frågor, men har ont i huvudet osv!.. Så ingen ork, men inte menat att låta otrevligt! Så that's why!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback