Ska plugga lite..

Hej älsklingar. Ska sätta mig och plugga lite, fixa läxor osv.. Ska läsa ut en bok som heter "Skolfotot" Som dom flesta andra redan är klara med (Det är ett arbete i skolan, och jag har ju inte vart med så länge!!) Så ska bli klar med det, sedan göra ett papper som man skulle göra när man är klar. Sen ska jag läsa en MASSA sidor, i en bok som vi läser på engelskan, som heter "Witches" Som då är på engelska såklart. Som jag fick idag som alla andra har börjat med för länge sedan, och dom har kommit ända till sidan 71. Och läxan var att läsa sidan 71-90. Så önska mig lycka till! ;) Dock ska jag inte läsa 71 sidor. Men aja, ser hur långt jag kommer+ orkar. Puss




Kommentarer
Linnea Fällman / 2011-11-10 klockan 19:03:25

lycka till med pluggningen älskling.. ! Pluggar också på ikväll! ;)



Jag älskar dig aaaaalot <3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback