"secret"

301245_195186757211169_102765816453264_526920_4419348_n_large
Jag blir enkelt avundsjuk. Då menar jag inte, om någon tillexempel är bättre en mig på innebandy. Jag menar, om jag gillar en kille, så står han & kramas, kysser, strular eller något med en annan tjej. Då blir jag så enormt avundsjuk, eller om jag ser bilder med tex justin och selena? Vad som helst. Jag blir grymt enkelt avundsjuk på sånt.
'
Om jag är tillsammans med en kille, så kommenterar han "Skit snygg" till en annans tjejs foto, eller tex skriver "Wow du är sjukt söt" (Ni vet när någon har gillat statusen, och man ska skriva till den andra "Wow.." Ah, ni fattar!) då blir jag skit avis! Och det är ganska jobbigt, men det är en egenskap och det är svårt att ändra på. :(

Kommentarer
Ida Berggren / 2011-11-07 klockan 17:10:02

Ååå, det är exakt samma sak för mig. Om jag gillar en person, så kommenterar den bara en annans status med något litet.. då blir jag skit avis fast den inte menar något till den bruden. Och ja, jag vet det är sjuuuukt jobbigt. Går verkligen inte att ändra! .. Puss, saknar dig sötnos !


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback