Jag har inget liv?..

Tio frågor om dig själv

Vad heter du i andranamn? - Therese

har du några piercingar? vars? - Öronen

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans

väljer du filmkväll framför utekväll? - Nja, helst utekväll! Men beror på vad man känner för?.. ;)

din sämsta egenskap? - Får väldigt enkelt PMS & gråter som hela tiden då jag har det.

är du dag eller nattmänniska? - Nja..

vad har du på dig just nu? - Bh+ string.

är du nöjd med ditt utseende? - Ibland.. men det är väl helt okej

vad vill du ändra med ditt utseende? - .. lite olika saker

 

Nio frågor om kärlek

är du i ett förhållande just nu? - Nej

har du varit kär på riktigt någon gång? - Yes

är du oskuld? Ja

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja!

hur många har du varit riktigt kär i? - 1 gång tror jag..

vad för sorts killar faller du för? - Såna som får mig le/skratta. Som inte är blyga för mig, långa, bra klädstil osv..

när hade du sex senast? -

har du kysst en kompis någon gång? - Japp

hur många har du varit tillsammans med? - Håller inte räkningen direkt..

 

Tio frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Linnea

vem skulle du vilja träffa just nu? - Oj, många!

vem saknar du mest just nu? - En speciell person..

vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Vet inte riktigt..

vem krama du senast? - Linnea, tror jag.

vem står dig närmast? - Linnea, men har fler väldigt NÄRA vänner.

vem vill du träffa oftare? - Många av mina vänner

vem är mest partyprisse? - Nja..

vem ringer du när du är ledsen? - Linnea

vem är snyggast? - Alla har sin skönhet! ;)

 

Din mobiltelefon

vilka finns på "inkomna samtal"? - Åh, kan inte skriva alla!!.. Sjukt många

vilka namn finns i smsinkorgen? Många!!

vem ringde dig senast? - Dolt nummer

vem smsar du oftast med? - Haha, olika

vad stod det i senaste smset du skickade? - ahaja?..

vad har du för bakgrundsbild? - Justin Bieber

vad står det på anteckningar? - Antekningar som mina vänner har skrivit!

vem ringde du senast? - Robin Granfors

vad har du för mobil? - Sony Ericsson ._.

spelar du wordfeud? - Haha, nej!

 

tror du två ex kan vara vänner? - Jag är det så självklart!

skulle du vilja vara berömd? - Jag ÄR berömd. Haha nej skoja, men ja typ

har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Yes

skulle du ha sex med den perspnen du senast fick sms av? - Ja

brukar du tänka innan du talar? - Oftast inte.. Eller det beror ju på

känner du någon som är oskuld? - Men haha ja!?

skulle du vilja tatuera dig? vars? - Jag vet inte

har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Yepp! Istortsätt ALLA

skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Think so

tror du andra tycker illa om dig? - Det finns ju alltid någon, så ja!


Kommentarer
Linnea Fällman / 2011-11-06 klockan 14:21:01

awi, love you bestis! Du är absolut bäst, <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback