Imorgon; Spa

Hej sötisar, vet ni vad jag och linnea ska hitta på för mysigt i morgon?.. ;)
'
Vid klockan 11, så tar vi bussen ner till centrum. Så köper vi badbomber, cremer, osv. Sedan tar vi bussen hem till mig, fixar ljus, blomblad, och massa mysigt! Sen har vi helt enkelt en spa dag hemma hos mig, scrubbar oss, och blir rejält fräscha!! Kommer bli riktigt nice, och självklart kommer ni få bilder! Längtar tills i morgon riktigt mycket!! Blir riktigt mysigt :D Har planerat detta i ett tag nu, kanske en vecka eller mer. Så ser fram emot det!

Kommentarer
sofia / 2011-11-04 klockan 13:08:40

Hej! Jag har precis börjat blogga på en ny blogg och jag undrar om du skulle kunnna länka mig för jag har tappat alla mina läsare :(



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback