Godmorgon.

Godmorgon älsklingar! ;)

Idag ska jag först träffa min mormor & morfar eftersom dom kommer hit och firar mig, för jag fyller snart år! :D Hehe. Alltså om några dagar! Sen efter så möter jag Wilma & Emilia igen. Sen så ska vi åka ner till centrum så ska jag fixa gelénaglar! Kommer säkert bli jätte snyggt!:D Sen så ska vi hem till Adam.. (Wilma & Adam är ju tillsammans ;)) Ja, vet inte vad vi ska göra. Och om vi tycker det blir tråkigt så drar iallafall jag & Emilia hem! Hehe, "bad-girls" ;)
Men måste snart börja och fixa mig för snart kommer mormor & morfar, kan ju inte sitta i morgonrock?! Hehe, ja men iallafall så vet ni vad jag gör idag!

Igår kväll var vi ute till ungerfär 10 över 10. Så var vi lite med Adam & Morgan och någon till? :S Men ja, sen gick vi in hade lite kuuuul.. Vi sprayade typ hela mitt rum med parfym pga.. wilmas p****** & Emilias! ;) Jag var faktiskt de ändå som inte gjorde det! Men jag gjorde något annat! Heheh.. Men nu vill Emilia blogga så måste sluta! Hörs senare pussar :)

LÄGGER UT BILDER SENARE HAR VÄLDIGT BRÅTTOM JUST NU!




Kommentarer
Emilia<3 / 2011-06-19 klockan 11:08:43

Grattis i förskott! <3 o du eru med i tävligen alla säger att du hoppat av den, sÅ att det e bara Linnea som sköter den nu? Har jag fel? ;)

Jonna Sundqvist<3j / 2011-06-19 klockan 13:07:13

Grattis i förskott :D

cassandra / 2011-06-19 klockan 15:40:35

hej! länkade din blogg på min blogg för att jag gjorde en sån där lista vilka bloggar jag läser! skulle var suuuper snällt om du kunde länka mig också :D

Sophie / 2011-06-19 klockan 15:54:33

Hej! vill du göra ett länkbyte ? ;d <3


E M E L I E / 2011-06-19 klockan 20:06:36

http://emelieojhedens.blogg.se/2011/june/tavling-2.html#comment har tävling på bloggen! där ni kan vinna ett par örhängen + en länkning :)


Anonym / 2011-06-19 klockan 20:19:29

mysigt! <3

Ida / 2011-06-20 klockan 11:25:11

Hej sötnos!<3 Asså undrar bara varför du typ aldrig bloggar längre.. hallå? jag läser den varge dag ju :D och en till fråga, hur många unika måste man ha för att göra ett länkbyte? Puss älskling <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback