Scary...!

Idag i spökhuset var det rikitgt äckligt & läskigt!

Ni vet i filmen "Saw" ? Han som säger "Let's play a game?" Iallafall direkt när jag kom i kom han fram till mig, och han kände typ igen mig, för förra gången la jag mig på golvet med väskan på huvudet osv.. Hehe. Men iallafall, så gick han emot mig, och jag är livrädd för honom! Så kommer han ju emot mig, och det värsta av allt är att när jag går framåt säger han "Isabelle..Isabelle..Isabelle.." Jag blev så jääkla rädd! Alltså herregud. Så tar han mig på axlen, sedan drar han fingret på sin hals, alltså att han ska döda mig. Haha Filippa ba "Ta det lungt, ta det lungt" Hehe, jag hade panik!





Kommentarer
Emma / 2011-07-06 klockan 13:25:57

haha , kan se din min framför mig ! <3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback