isabelle

Hej mina älsklingar! :D

Det är ganska bra väder ute, eller inte jätte. Men har inte gjort något idag direkt, hjälpt pappa med maten. Sitter några muppar här i receptionen, alltså inte såna som har en sjukdom, haha. Men några som skriker och håller på. Dom irriterar mig. Hoppas verkligen att dom går snart. Man vill ju inte få öronen+huvudet sprängt.

Iallafall, funderar på att gå och bada lite med robin. Fast kanske ändå inte, har ingen ork.. Haha. Men får se, ska snart städa lite i vagnen. Var det jag som sa det där?! Inte likt mig.. Men känner faktiskt att jag är lite tvungen till att göra det! :) Vilket faktiskt inte stör mig ett dugg.

Men iallafall, är sjukt trött nu. Skulle kunna somna sittandes här på stolen.. Som inte är så speciellt skön.. Haha men whatever! Är iallafall väääääldigt trött, hm kanske kan jag somna i solen! ;) Haha, men ha det bra! Jag kommer hem om ungerfär 4 dagar, med massa bilder & skoj! :D POK

Kommentarer
Vendela Klangö / 2011-08-01 klockan 22:06:00

FRÅGESTUND PÅ HTTP://VEDLAS.BLOGG.SE SLÄNG GÄRNA IN EN KOMMENTAR! Kram.


Enya Hasselström / 2011-08-02 klockan 22:37:30

länkbyte ? :)


Elin / 2011-08-04 klockan 14:00:30

Du e en sån jävla tråkig bloggare! Blogga mer och lägg in bilder!!! Sorry men it is true


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback