Komplimanger-Skit?

Jag får komplimanger varje dag. Kommentarer, facebook, osv.. Så varför skulle jag ta åt mig av den lilla skiten jag får? :) Det rör verkligen inte mig, en kommentar från en anonym som det kanske står typ.. "Ful blogg" Eller nåt sånt, eller att jag är ful? Varför, i hela världen skulle jag bry mig, eller ändra på mig för det?! Jag respekterar mig själv, och skulle aldrig ändra på mig för nåt sånt. Precis som Justin säger "every girl out there should respect themselves" Även fast han inte skulle tyckt det, så skulle jag såklart ändå ha gjort det. Men om ni där ute vill sitta och trycka ner folk på internet.. Så får ni göra det, det är bara ni som borde må dåligt över att ni gör det. Så, ni bör inte göra det, för er egen skull och andras skull. Det finns faktiskt massa personer som blir ledsna över det.. Som tar åt sig, som kanske inte alls gillar sitt utseénde eller kropp, eller vad som helst. Så gör inte det, det är inte schysst. Men jag bryr mig inte om skiten, jag bryr mig om det positiva! Som jag kan ta åt mig av! :)
'

Visst, viss "skit" Kan vara bra att få, för den kanske man lär sig något på, med det menar jag inte att säga "Du är ful" Jag menar typ.. Vad ska man säga, folk som egentligen hjälper en, men skriver det på fel sätt. Som man inte tar på ett bra sätt- Tänk på hur ni skriver det ni menar..! Och hur ni liksom uttrycker er!


Och den skit jag får, betyder bara att folk är jäkligt svartsjuka!

Kommentarer
Amanda K / 2011-08-24 klockan 07:43:38

omg, du är verkligen bra på att blogga, jag hade ALDRIG kunnat skriva det där sådär bra?! Du är grym isabelle. Kom ihåg det, puss!

I S A B E L / 2011-08-24 klockan 16:42:24

Skit bra skrivet!


Anonym / 2011-08-24 klockan 18:44:26

komplimanger är nåt bra? haha

frida / 2011-08-24 klockan 19:10:58

Håller verkligen med dig om texten !

Du är verkligen inte ful, så det är bra att du inte tar åt dig av det, för det stämmer inte! :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback