Just so you know..

Sommaren börjar ju närma sig sitt slut nu.. Så då börjar skolan & vad ska man säga typ, allvaret igen.Läxor, passa tider, gå upp tidigt på morgonen. Och allt skit man måste göra.. :o Men iallafall, tänkte berätta att nu efter sommaren, kommer jag inte att gå kvar i prolympia längre. Ska börja i söra, idrottsklass. Jag tror i allafall att jag kommer gilla söra mer än prolympia, där är liksom mer frihet där :) I prolympia.. Alltså, jag gillade inte alla lärare, jag gillade knappast någonting. Eller min klass :) Dom var schyssta osv. Men alltså, jag kan inte gå kvar i en skola bara för klassen. Och om jag inte skulle gilla söra, är det lättare att komma in i prolympia igen, för jag har bara en chans till att komma in i söra. För har sökt sen jag typ började i prolympia. Men kommer gå med min BV- Sarah oså också! :D Så jag kommer antagligen vara väldigt mycket med henne, min älskade, saknade, vän!



Kommentarer
Morgan :D / 2011-08-12 klockan 10:58:20

Najs, jaow

Mindy / 2011-08-13 klockan 19:50:54

jag gick också i söra :D



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback