En sak..

Om jag kollar på en skräckfilm, och det är tillexempel "Instängd" Blir jag inte lika rädd för dom, eh vad ska man säga.. Monstrerna haha, men dom som dödar folk iallafall. Jag blir räddare om det är en människa som dödar folk. För att, då känns det mer som att det kan vara jag som är i den sittsen. Eftersom, det är mer verklighet. Fast om jag kollar typ på The grudge blir jag rädd för henne, för hon är ju en människa. Och hon känns verklig. Haha, när jag ser på en film, kan jag ha svårt efter filmen att skilja filmen från verkligheten. Haha, fast det var värre förut. Men iallafall, jag blir typ räddare av Irene Huss än vad jag blir för instängd, och instängd ska ju vara en riktig skräckfilm. Så.. Är jag ensam 
A, där är den där "saken" i instängd!

Kommentarer
Julia / 2011-08-14 klockan 11:34:39

Det är typ så för mig också :P



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback