Är i åland nu..

Ja, satte mig nyss och kollade på tv. Såg 2 program. Sen så tog jag fram datan. Och nu funkar det faktiskt att sitta i husvagnen och även ha internet! Super :D För då kan jag blogga mera! Hehe, det är ju därför+ att jag vill kolla facebook osv. Annars blir det för mycket händelser när jag kommer hem, och då orkar jag inte kolla alla. Hehe ;)

Men iallafall, båt "resan" gick väl ganska snabbt skönt nog. Sen när vi kom fram packade jag in min väska, som sagt satte mig och kollade lite på tv. Jag kan om jag vill gå ner till stranden där dom på kampingen röker fisk, även pappa & robin är där, eller om inte robin åker moppe just nu. Men orkar nog inte gå nånstans. Sov liksom i bilen ganska länge på väg till båten så är fortfarande trött, haha. Men ja, det var nog allt just nu. Uppdaterar mycket mera strax! Vi hörs, pussar! :)



.. Sitter osminkad, och ofixat hår bara uppsatt i en låg knut/bulle. Och självklart lyssnar på Justin my king!

Kommentarer
wilda / 2011-08-19 klockan 19:38:47

Hej ! Jag tycker att din blogg är jättebra!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback