Lite tankar osv.. Hehe


Tänk om han visste att just jag existerade, och han var just min. Att inte han var en sån sjukt stor flickidol. Fast iof så har många börjat gilla Andre Zuniga mer. Jag svär på allt jag har, att jag aldrig skulle gilla en annan idol/kändis mer än Justin. För ni alla vet nog att jag verkligen älskar Justin? :) Har nog läst texterna jag har skrivit på engelska osv.. Och jag har gråtit över han osv. Men min största dröm är just att få träffa Justin in real life.. Har ju bara gjort det i mina drömmar tyvärr.. ;) Fast det är ändå underbart även i drömmen/drömmarna. Men okej, helt ärligt om jag fick reda på eller om någon sa "Om en månad kommer du att få träffa Justin, För vi åker dit o blabla" Om tex mamma sa det, vet jag inte vad jag skulle ta mig till!? Jag hade först inte trott på det, men sen när jag började inse att min eviga dröm skulle slå in hade jag blivit så grymt jäkla överlycklig. Jag skulle göra allt! Men man får alltid drömma, och man ska aldrig sluta tro/hoppas. Det kommer jag iallafall aldrig göra, även fast jag är en på miljonen! :( Finns grymt många tjejer som älskar han, otroligt mycket. Precis som jag gör. Ja som sagt är jag en på miljonen, han är också en på miljonen ju! Men för mig är han hela världen..

Yes, i know. I'm a bieberfreak! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback