Haloween fest!



Godkväll älsklingar! Har precis kommit hem från Haloweenfest, hemma hos Richard & Josse. Det var faktiskt kul, alla var super trevliga osv!.. :D Vi drog hem runt kvart över 10. Pga vi har ju Svea, hon är ju bara 4, så hon blev ju super trött och somnade på en gång i soffan när vi kom hem! (Hon somnade oxå halvt i taxin..)

Iallafall blev jag en djävul! ;) Fixade horn, smink osv själv! Sen sminkade jag min mamma också, haha hon skulle bli en häxa som ni ser, snyggt va?.. Anderas vill ni inte ens se hur jäkla F U L han var! Haha, det var riktig fagvarning på honom. Till och med min mamma tyckte det.. Hehe. Sen söta lilla Svea som var en häxa! Jaja, vi hörs senare. Pussar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback