Funderar på..

Att göra min design helt själv.. Vad tror ni?? ;) Nej, men jag är så himla trött på den jag har nu, har ju haft den sjukt länge. Den är så himla, men det ser ju ut som vilken design som helst, nej det där lät lite konstigt. Men alla har ju ungerfär en sån där, jag vill ha något eget, och om det inte blir bra så får jag ju ta hjälp av någon bara!! :) Men det var ju faktiskt JAG som kom på denna rubrik jag har, med rutan med mina initialer, osv.. Sen efter det har jätte många så! Och det var jag faktiskt den första som hade, det var MIN idé.

Så ska nog försöka göra en egen design, vill inte ha min längre. Jag är trött på så himla rosa design, kanske ska testa något nytt denna gång?:) Men vet inte riktigt hur jag vill ha min design, men jag har en idé i bakhuvudet.. Så ska försöka få till den som jag vill ha. Får se hur jag lyckas! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback