Falskhet

Egentligen är det ganska bra att det finns "falskhet" [Ta det inte på fel sätt!] Men om det inte fanns människor som var falska mot andra, dissade folk+ ljög osv.. Så skulle man ju inte uppskatta ärlighet. Man vill ju inte ha en vän som är falsk.. och annat? Men om det inte existerade, och alla alltid stog kvar vid vad dom sa, aldrig svek, verkligen var en toppen vän? Så skulle man ju inte uppskatta det på samma sätt. Om jag har en vän, som aldrig sviker mig, alltid är 100% ärlig, så uppskattar jag ju SÅKLART det. Men om alla var så, då skulle man ju inte tänkt på det..?

Förstår ni vad jag menar..? Visst har jag en poäng där? ;) Haha nej. Men är det någon som håller med mig eller? Ni kanske inte förstår vad jag menar, men tänk till lite- Så kommer ni nog fatta det, och om ni då tänker så kommer ni antagligen hålla med om det! :D



Kommentarer
Fia / 2011-10-27 klockan 12:57:38

Har du bytt tilbaka till skolan i prolympia?



täck över mitt IP nr om svarar !^^<3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback