BLOGGAR I MORGONBITTI..

Har ingen ork just nu, är skit trött. Har vart en lång dag, så blir bra uppdatering i morgon och dom andra dagarna här framöver, eller juste ska ju till åland i helgen, men har en data där, så det är nice! Kan antagligen uppdatera en massa där också. Vi hörs i morgon, för nu ska jag kolla film eller så. Men ingen mer uppdatering idag tyvärr, godnatt mina änglar.

Btw, vill bara säga att min statistik är inte bra alls längre. (Har förlorat nästan 100 läsare?! Men har kvar, många skulle tycka det är många, men för mig är det bara några!!) har nästan tappat blogglusten helt.. Så kommentera, och hjälp mig få upp statistiken igen, så kommer det bli mycket roligare att blogga, vilket betyder en betydligt bättre uppdatering! Kram.

Tumblr_lswm6cv7n11r4sak1o1_500_large
Time for my dream bed soon..

Kommentarer
Wilma Davidsson / 2011-10-12 klockan 07:19:12

Men du ska väll på berga? :) <3 För att du sa ju att du skulle till Åland men aa :) <3

Wilma Davidsson / 2011-10-12 klockan 07:19:43

Du ska väll på berga? För du sa ju att du skulle till Åland men aa :) <33


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback