I C A N ' T S L E E P

Är verkligen vad jag behöver?.. Har inte sovit bra alls dom här senaste nätterna. Kan inte somna nu längre eller något, sitter uppe i stort sätt hela natten, och sedan sover jag bort dagen? Är det det som är meningen med lov? Nej!! Åh, vill bara somna jag är trött, och men det går inte. Jag har sovit så lite denna vecka, så jag mår dåligt! Mår illa, ont i huvudet och allt. Fy, så jobbigt.
'
Hur kommer det gå sen när skolan börjar då!? Det kommer ju gå åt helv*te. Kommer inte kunna sova, och kommer verkligen inte kunna komma upp från sängen!! Ush, måste hitta tillbaka till mina vanliga tider, osv.. Vända tillbaka dygnet helt enkelt. Hellre somna tidigt, vakna tidigt, än att inte kunna somna, och inte kunna vakna!
'
Jag vet, nu är inte klockan så jätte mycket, men vanliga fall på fredagar så brukar jag ligga och sova jätte tidigt, för jag brukar vara så fruktans värt trött efter en lång skolvecka. Och detta är så tråkigt för typ inga är vakna? Man har ingen att snacka med på facebook typ, ingen att smsa med? Jag är ingen sån som snackar med massa random personer, jag snackar med dom jag känner liksom. Även om det är 10 andra personer jag knappast vet vilka det är som skriver till mig snackar jag ju inte med dom?? Nu kom jag in på något helt annat. Men jag har ju ingenting annat att göra nu en att blogga? Vad mer liksom.. Jaja, ska se om någon är inne som jag kan snacka med, och försöka bli lite trött. Orkar inte sitta uppe och göra absolut ingenting längre. För det suger kamelpung!
'
Hoppas iallafall att ni har en bra fredags kväll/natt då?.. Och så känner jag skuldkänslor över mitt beteénde som jag hade ikväll, var på allmänt dåligt humör. Inte konstigt, får min mens när som helst!! Hate it. Men har några anledningar till att jag var på dåligt humör. Men så är det ibland, men ibland kanske jag är lite för mycket?.. Jo, jag kan vara en riktigt jobbig unge. Hehe, och sånt får mig också svårt att somna. Men klockan är egentligen bara 1, men ändå det är faktiskt ganska mycket, med tanke på att jag sitter uppe ENSAM, och gör ingenting. Aja, förlåt för ikväll- Du vet vad jag menar, love you. ♥
'
Kyssar till er! Vi hörs senare, ska försöka komma på något roligt att skirva/berätta om nu! Eller bara försöka somna. Puss på er darling's. :)

Kommentarer
caroline / 2011-11-05 klockan 12:19:02

länkbyte? :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback