FREDAG

Hej fina bloggläsare!! Vad ska ni göra idag?.... Själv ska jag möta Josefine i centrum, om kanske en halv timme eller något, sen ska vi dra till en sak!! *Secret* Haha inget speciellt, men kan verkligen inte säga tyvärr! :( Pga lite saker. Sen kommer vi hem vid kanske.. Halv 8 eller något? Vet inte vad jag ska göra då, om jag ska vara med Josefine, eller bara dra hem. Får helt enkelt se. :)

Idag då.. Jo var i skolan, dagen gick ganska fort. Efter skolan åkte jag till centrum för att ta bussen hem, åkte tillsammans med Linnea och killarna ner till centrum. Sedan var vi där i kanske 15 minuter & väntade på bussen hem, åkte hem tillsammans med Albin, Grim, Aksel & några fler. Och nu är jag hemma, ska snart dra i väg!! ;)



Gammal bild på mig & Jossan!!! :D Miss


Kommentarer
Zandras Nya Dagbok / 2011-11-19 klockan 15:26:07

Förlåt för sent svar;

Statestiken varierar från dag till dag, men oftast ligger den på runt 50 unika. Ibland mycket mer, och ibland lite mindre.

Är du intresserad av att göra ett länkbyte?:)

Kram


cornelia (: / 2011-11-20 klockan 17:37:59

frågestuund! :)

http://corneliaaaa.blogg.se/2011/november/nu-koooor-vi.html



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback