visste ni..?



Jag älskar Hannah Montana programen/serien!.. Men jag gillar faktiskt oftast att kolla på det! För jag tycker det är bra osv.. Hehe! :) Och filmen älskar jag! Verkligen ääääälskar! :D Men jag måste "vara på det humöret" annars tycker jag inte att det är lika bra eller vad man ska säga..?

Fast om jag ska lyssna på hennes musik, så lyssnar jag MYCKET hellre på när hon är riktiga Miley! För det är så mycket bättre hehe, men ja, jag gillar själva programen. Och så gillar jag såklart hon Miley/Hannah! ;) Men ja, det visste ni inte! Eller...? ;)



Haha.. Ja alla ni vet nog vem hon är!


Kommentarer
Emma / 2011-06-29 klockan 10:24:59

jag me , dom gör så bra serier fast nu är dte ju slut :(



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback