Fresh!

Sådär, nu har jag duschat, målat naglar, packat. :) Så det ända jag tror att jag har kvar att göra är att platta min hårförlängning! För den är lockig! ;) Sen ska jag bara sitta vid datan lite, sen ska jag antagligen krypa ner i sängen & kolla på en film osv.. :) Mysigt!
Det började som sagt med att jag vaknade klockan fem. Satte på datan, såg att klockan var så lite osv..! Sen så runt klockan 6 gick jag upp och käkade lite frukost eftersom jag var sjukt hungrig & wilma fortfarande sov, vilket är en självklarhet! :) Sen kollade jag lite på tv osv.. Sen gick jag ner, somnade om i nån timme! Skön var! ;) Sen så vaknade jag & väckte wilma, för det var faktiskt dags att gå upp. Och hon var hungrig, så åter igen gick vi upp & åt frukost! Sen satt vi lite vid datan osv, tänkte dra till centum. Men sen blev det ändrade planer. Vi gick hem till Wilma, poppade lite popcorn & satte oss och kollade på Bert! Sen så, vid klockan två gick jag till dagis och hämtade Svea! Sen gick vi två hem i regnet. Hehe, ja sen kom vi hem hon ville äta lite mellis, så då fixade jag det åt henne. Sen satte vi oss och kollade lite på film! Ja, efter ett tag så gick badade svea, så hon blev ren oså! Hehe, jag tvättade hennes hår osv. Sen gick hon upp ur badet och kollade vidare på filmen! Sen kom mamma & Anderas hem, och så åt vi middag! Efter middagen packade jag mina saker, det gjorde dom andra också! Eller jag packade inte klart mitt menmen. Sen mitt i allt kom jag på att jag inte har några snygga skor! Hehe, så jag & snälla mamma åker ner till centrum & köper ett par snygga kilklackar! :D Sen så duschade jag osv.. Så nu har jag i stort sätt allt i ordning gjort! Mer uppdate snart! :)
Jag & Min fina vän igår kväll! :)

Kommentarer
- linneaelg / 2011-06-23 klockan 23:12:00

sudda inte ansiktet, det är ju fiiiiiiiiiint (a) <3

Tilda Höij / 2011-06-23 klockan 23:12:44

Jätte söt bild på er två! <33



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback