Emelie har en åsikt

Jag vet vad som hände med Isabelle och Linnea, alltså varför dom inte är kompisar längre och kom ihåg nu att jag bara skriver vad jag tycker och att ni inte behöver kommentera att ni tycker jag skrivit någon drygt eller så.
Men vad f*an hände egentligen, jag vet att Linnea tog Isabelle lite förgivet och att det blev något litet bråk och sedan blev dom jätte osams och dom slutade umgås, men seriöst! Jag vet att dom saknar varande
Om det nu skulle vara så att dom inte gör det så fattar jag inte hur dom inte kan det efter som att när jag träffade dom första gången i vintras så var det nog dom tajtast tjejerna jag träffat och dom verkade ha så grymt roligt tillsammans och sen helt plötsligt slänger dom bara iväg den vänskapen som om det aldrig hänt
Jag tycker att dom ska bli kompisar igen och sluta dissa varandra som dom gjorde lite förut, Visst man kan ha andra kompisar men jag tycker bara att man ska ha en bästis. Annars blir det bara fel så om dom bara skulle bli bästisar igen så skulle det vara super! Så snälla tjejer prata med varandra och var inte dryga mot varandra!

Kolla bara på dom här söta tjejerna! se hur kul dom har



































Kommentarer
Annie Bohman såklart ;) / 2011-06-24 klockan 23:45:05

tycker också att man ska ha en bästis, men hon har andra bra kompisar :) men dom kanske bara behöver en paus ? stressa dom inte, ge dom lite tid att tänka ;) <3


Anonym / 2011-06-25 klockan 10:43:34

Du bloggar mycket bättre en isabell

looooovisa<3 / 2011-06-25 klockan 10:47:03

klicka in :D ---> http://lovisaholmstrom.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-2.html#comment


ellen / 2011-06-25 klockan 15:31:19

de kanske tar en paus från varandra?Eller man ¨får hoppas!De var ju jätte tajtaoch nu bara hatar de varann för ett litet bråk?!Kom igen tjejer bli sams nu!<3


Anonym / 2011-06-26 klockan 16:49:29

tycker linnea ett jävla missfoster bella förkänar nått mycket bättre en henne

Anonym / 2011-06-28 klockan 00:26:39

Haha tycker oxå att Linnea är ett missfoster, hon redigerar sönder sina bilder alltså, haha ni ska se henne i verkligheten med sina finnar alltså... Omg.. ;) har oxå hört att hon har svarta hårstrån i röven HAHA


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback