.. Varför det inte blir bra uppdatering?

.. I åland, så har jag inte bra internet vid husvagnen. Utan jag måste gå ner till receptionen för att kunna blogga osv.. Där är det bästa internet uppkopplingen, så jag orkar liksom inte sitta där hela tiden? För där kommer det ju folk osv. Vill inte sitta där i flera timmar då liksom!

.. När jag är där, brukar jag inte tänka på "Oj måste gå ner och sätta mig vid datan" För att man gör massa andra saker osv. Så då tänker man inte på det. Och jag brukar vara ganska trött haha. Eller ja, om jag typ sitter inne framför tvn, så brukar jag bli trött och inte kunna släppa tvn! Hehe.

Men det är iallafall därför det kommer att bli en dålig uppdatering. Så att ni alla vet, men hoppas ni stannar, för det kommer iallafall några innlägg, kan försöka med 3+ innlägg om dagen? Är det okej?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback