tjena snyggingar..

hej alla snyggingar, hur mår ni?

själv mår jag bra. jag är hemma hos bästavän nu ( bella ). Vi åt nyss lite melis. & nu sitter vi i hennes rum pratar om allt. Vid fem så följer hon mig till bussen så tar jag bussen till åkersberga station & sen möter mamma mig där med bilen så skjutsar hon mig till IP för jag har träning. Ska bli skoj !
Men nu ska vi fixa & snacka om en/massa grejer som jag inte ska ta ut på denna blogg.
Men ni får veta det kanske om typ 2 veckor !
Men ha det bra! :)


JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN. DU ÄR ALLT. VÅR HUMOR, GASH INGEN KAN SLÅ DEN!

Love Sarah!

Kommentarer
sophie / 2011-08-23 klockan 17:26:23

Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett jätte snyggt smycke :) <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback