"secret"



Eller nej.. Ingen av er vet nog detta. Men det är iallafall, en sak om mig.

Jag hatar att sitta och äta med personer jag nyss lärt känna, eller om vi träffar några killar och dom hänger med & äter eller nåt sånt. Då hatar jag att sitta & äta med dom. Eller, ja iallafall om dom kollar på mig, om jag sitter och snackar med honom/henne så har man ju ögonkontakt osv.. Det hatar jag. Tycker bara det är jätte pinsamt & jobbigt. Och, självklart vill jag ju inte att det ska vara så, men det är så och det är ingenting jag kan göra nåt åt, fast jag äter ju ändå. Men, så är det iallafall!.. :)/:( [Hehe, både en glad & en ledsen smilie!] Någon mer som känner så?!

Kommentarer
ellen Gardholm :) / 2011-08-19 klockan 23:59:00

känner inte igen mig med det där med maten men att ha ögonkontakt är sjukt jobbigt om man tänker på det för då känns det som att man "virrar" med ögonen eller det är grymt svårt att förklara! eller det är vad jag tycker/känner :) <3

Fanny Zendi / 2011-08-20 klockan 12:18:16

Exakt bella! Håller med ;) <3


I S A B E L / 2011-08-20 klockan 23:44:27

Känner också så! :o



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback