Dag 01- Kort presentation..

Ja ni vet ju mitt namn+ det mesta om mig..? ;)

Isabelle Granfors är jag, föddes den 26 Juni 1998. Bor i åkersberga, med min familj, mamma ena vecka och pappa den andra pga att jag har skillda föräldrar, som jag haft sedan 6 års. På fritiden är jag med mina vänner, spelar innebandy, bloggar, som jag verkligen älskar att göra! Musik lyssnar jag på jämt. För det mesta lyssnar jag bara på Justin, jag älskar honom mer än vad ni kan ana! Det menar jag verkligen.. Ja, vad mer? Ni vet ju i stortsätt allt. Jag går i söra skolan, i 7a id. Alltså idrottsklass. Där jag börjat nu i år. I 6an gick jag i prolympia. Men det skolan, var liksom inte jag. :) "Vi klickade inte* Fniss.. Hehe, och innan jag började i prolympia gick jag 7 år i sjökarby, alltså hela skoluppväxten! Haha.. Ja det finns massa att berätta, men får lite hjärnsläpp när jag väl ska berätta!! :s
 
Like me, love me, or leave me! ;)


Kommentarer
stina ahlgren / 2011-08-29 klockan 19:13:14

söt bild :D



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback