tråkig bild+ text

Hej darlings! ;)

Har kommit hem nu. Tänkte bara berätta lite om dagen, först tog jag bussen till skolan, missade första bussen så fick ta en annan men gå en bit.. Men det gick super ändå! Hehe, sedan var jag i skolan dagen ut.. Dagen gick faktiskt ganska fort! Efter skolan drog jag & Ronja hem till mig. Åt lite osv, dunkade musik, ända tills Robin kom hem.. ;) Hehe. Men då skulle vi ändå dra hem till ronja, passa hennes syster i typ 1 timme. Efter vi gjort det träffade vi sebbe & andré. Men ronja spelade mest på mobilen.. hehe geek :D Whatever, vi gjorde inget speciellt. Haha, men vid halv 7 drog jag hem, ronja till henne, sebbe på träning. (André drog vid kvart i 6)
Inga bilder från idag just nu iallafall, men en tråkig/ful bild jag tog precis kan ni iallafall få!!



Checka in morgonrocken.. sexig va?! ;) Dumle filt med armar.. Hihi mys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback