Tex+Bild

Godmorgon sötnosar! :)

Vaknade för typ en halv timme sedan, ronja sov ju här som jag kanske sagt! Så vi ska fixa oss nu, sen ska vi åka ner till centrum och fixa en sak ;) (Secret thing!) Hehe men iallafall sedan har vi samling kvart över 12 så är det innebandycup i bro! Kommer bli helt grymt, har saknat att spela match & cup! Så det blir fett. Men ska fixa mig nu, och städa mitt rum det är ett bombnedslag! :s Standard!
Vackra Ronja!
Usch, fastnade inte på bild igår!
Visst ser jag lite ut som en KLUMP?! :o
Bjuder!!
Haha, det kom en bil! :)
Whit you, i'am happy! :D

Kommentarer
lisa / 2011-09-11 klockan 18:33:50

är du och linnea fortfarande bästavänner? :) kram!

ida / 2011-09-12 klockan 15:49:56

lust med länkbyte? :)


MALIN / 2011-09-12 klockan 21:33:26

Hoppas att du har haft en jättebra dag!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback