Svar!


hej, vilket långt & bra innlägg. Men hur kommer du på allt du skirver när du skriver ett sånt långt innlägg..? Kram älskar dig & din blogg. Tacksam för svar

SVAR: Hejsan! Tack så mycket, jo men.. När jag kollar på bilder på datan, facebook osv.. Kommer det upp tankar minnen och en massa annat! Då har jag ju först & främst kommit på en idé om vad jag ska skriva om. Sedan börjar jag skriva, sen kommer allt bara.. Tänker ju lite, men det mesta bara kommer upp i huvudet. Så skriver jag ner det! Som att gå, man tänker inte när man tar varje steg! ;) Tack så mycket!

Hörrni, kommentera bara så kan ni får svar på era frågor! Eller hör av er till min facebook, mail eller annat?! Jag svarar jätte gärna på frågor och annat. Svarar dock inte på alla kommentarer jag får, men kan börja svara på dom flesta frågorna!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback