Pigger

Godmorgon älsklingar! Kom upp hur fort som helst från sängen i morse, skit bra!
"Men gud vad duktig du var då? Jag ropade ju inte en endaste gång?! :o"
"Ja visst är jag ;)"

Haha, men oftast när jag går upp så är jag trött+ sur och allt såntdär. Så idag var det en bra morgon, hoppas att det fortsätter så.. Att jag kommer i tid till bussen osv! Då kommer det bli great! :D Iallafall, jag ska bara fixa mig nu. Sen ska jag ta bussen till skolan där Sarah möter mig. Pussar
Så här ser det ur precis framför mig juste nu. Hoppas ni får en bra dag. :)

Kommentarer
Emma Westerlund / 2011-09-21 klockan 06:11:16

Omg, den där plattången är grym! Min kompis har en sån. Var det länge sen du köpte den? Och isåfall, var? :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback