Några svar på frågestunden..



Gillar du sport ?

- Ja jag gillar sport!
Går du på någon sport?
- Innebandy :)

Vilken skola går du i?
- Först gick jag i Prolympia. Sedan bytte jag till söra, finns ett antal anledningar till varför!

Ska du byta skola?
- Nej kommer inte byta skola igen!



Vem är din bästavän?
- Denna frågan har nästan ALLA ställt. Och ska försöka ge ett så bra svar som möjligt. Som ni alla vet, har Linnea alltid varit min bästavän. Men nu för tiden ses vi aldrig längre, känns som vi nästan har tappat kontakten. Jag & Sarah är med varandra hela tiden, och hon står mig så sjukt nära, så vi 2 är som bästavänner. Hoppas alla blev nöjda med det svaret! :)

Är du kär just nu?
- Nej jag är inte kär just nu!

Vilka är dina barndomsvänner?
- Ella Karlsson, Sandra Karlsson, Ronja Sjölander!

Bästa killen du varit tillsammans med?
- Hm.. Svår fråga, tyvärr har jag inget bra svar till frågan..

Bästa förhållandet?
- Har nog inget bästa förhållane. Inget förhållande har varit så där PERFEKT..

Hur många har du varit tillsammans med?
- Haha.. Jag skriver inte direkt upp alla jag har vart tillsammans med! :)

Vem är den bästa du har strulat med?
- Ingen är ju direkt jätte bra/jätte dålig, och jag kommer faktiskt inte ihåg vem som är bäst!

Är du oskuld?
- Ja det är jag! :)

Vem är du gift med?
- Hej Danneboy!



Varför är du så söt?!
- Haha, tack så mycket.. Men jag själv tycker inte att jag är så jätte söt. Men man ser ut som man gör! ;)

Favoritplagg?
- Har många plagg som jag gillar! Så har nog inget riktigt favorit plagg. Men hade ett par favorit jeans, men dom är helt veck borta..? :(

Varför är du så snygg?
- Åter igen tack! Man ser ju ut som man gör, man kan inget ändra på. Tacktack

Kan du lägga ut en bild utan hårförlängning?
- Ja visst, jag har gjort det förut! I skolan har jag inte haft den på mig så mycket, men mitt hår har växt en hel del! :D

Favorit affär?
- Hm.. Gillar massor av affärer, men standard affärerna jag alltid går in på är Ginatricot, Bikbok, H&M!



Hur många syskon har du?
- Robin, Svea, Niclas & Anderas! Men Nicke och Anderas är vuxna! ;)

Har du något husdjur?
- Hade 2 kaniner, men en brötbenet, och behövdes avlivas, en rymde och kom aldrig tillbaka.. :( Och så har jag haft en vandrande pinne.. :s

Varför är du inte modell?!
Sv: Haha.. Tack! Men nja.. :o

Favoritfärg?
- Rosa, Lila! Men jag gillar dom flesta färgerna!

Älskar du mig lika mycket som jag älskar dig?
- Vendela, klart jag gör. :)

Varför började du blogga?
- Tyckte att det verkade kul.. Så testade, bytte blogg några gånger. Sen tog jag det lite seriösare och min blogg blev bättre & bättre! :D

Favoritmat?
- Har ingen favoritmat!

Favoritlåt?
- Åh vad svåra frågor ni ställer! Haha, jag gillar massa låtar. Så har ingen FAVORIT! Har massor..

Bästa årstiden?
- S O M M A R

Vad är det mesta du brukar göra?
- Hehe, gör olika saker hela tiden!

Så svarade på lite saker iallafall. Hoppas ni alla blev nöjda med svaren. Tack för alla frågor, och komlimanger jag också fått! Ni är bäst!






Kommentarer
zeinab (byzeinab.blogg.se personliga) / 2011-09-18 klockan 01:14:12

Taskigt..



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback