monday

Hej darling's! ;) Hur mår ni?! Jag mår väl helt okej.. Har inte uppdaterat så jätte bra, menar då med "riktiga innlägg"

Idag har min dag sätt ut såhär, jag vaknade gick upp runt klockan sju. Gick till skolan med ett naturligt hår, som var väldigt vågigt! Somnade med blött hår, plattade det inte innan jag somnade även fast jag badade.. Då blir det så. Men sen har dagen gått framåt ganska så snabbt. När skoldagen var slut vid klockan 10 i 2. Slutade lite tidigare. Iallafall jag & vendela drog hem till henne, kollade lite på tv osv.. Garvade åt "dagens skämt" som jag råkade säga, det var inte ens tänkt att bli ett skämt, bara en jävligt rolig/töntig replik som bara kom?? :D Hehe, alltid jag.. Men efter ett tag kom pappa & hämtade oss, han hade köpt en ny bil idag. Den andra gick sönder, och den här bilen var snyggare+ bättre! Toppen :) Så var vi hos mig ett litet tag, sedan drog vi till träningen. Juste glömde säga, att vi var hos zebbe där anton & anton också var. För jag skulle hämta min tröja, men vi blev kvar där en timme.. ;)
VI HÖRS KISS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback