Min dag osv..

Hej baby's! ;) Sitter hemma lyssnar på musik osv.. Idag vaknade jag halv 8, började klockan 8.. Så det var ju super bra, inte. Så hade en grymt stressig morgon, men hann med allt som behövdes göra, hann med bussen och allt! :D Haha grymt. Fast sminkade mig osv på ca 10 minuter, allt går om man vill. ;) Men kom till skolan, hade redan idrottskläderna på mig. Så vi började precis då jag kom. Hade lite tur..

Efter skolan drog jag hem till mig. Sen ringde zebbe+ anton.. Så träffade dom hade ingenting att göra, så ja. Mötte dom vid oxenstiernas. Sedan drog vi till, vart drog vi..? Iallafall sen skulle vi hem till anton. Faktiskt åkte jag långboard fett långt, ända bort till typ norrö, från ekbacken. Alltså det var inte min! Det var Antons, men jag lånade ;) Eller, hade den inte hela tiden. Turades om & delade! Fast vi hade 2 men var 3 st. Haha skitsamma, nu fick jag lite bloggtorka och kom inte på något att skirva, då blir det skit.. :o Haha whatever, sen när vi nästan kom hela vägen till han (Som var grymt jävla långt) Så blev det lite "drama" Dock inte mellan oss 3, men annat. Så slutade med att jag drog, dom hem till anton. Jag blev ganska.. sur och annat. Så ringde mamma så fick hon hämta mig och köra mig till pappa. Men slutade iallafall bra. :)


Kommentarer
Emma Nyquist / 2011-10-01 klockan 22:55:42

bra blogg bella <3333


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback