Min dag i text..

Hejan sötisar!! :D

Var i skolan idag, första dagen denna vecka faktiskt. Dagen var absolut segast, hade ont i huvudet hela dagen typ. Åh, irriterande som helvete, ville bara hem. Men stog ut iallafall ;) Haha, sen efter skolan hängde jag med Sarah till centrum, eller först gick vi faktiskt till statoil och gick på toaletten! Båda var grymt kissnödiga, jag höll ärligt på att kissa på mig.. Nog snackat om det va? Sen gick vi till centrum jag köpte en foundation för lite pengar jag hade i väskan, dock en jätte ljus bara för att jämna ut huden lite. :) Sen köpte sarah ett puder, en kajal, och trosor. Haha, intressant? Whatever. Sen så sprang vi till bussen, jag missade bussen hem till mamma så jag tog samma buss som sarah gjorde, men gick av en station senare än henne, ointressant men ändå. Sen gick jag till pappa. Sen efter typ en timme kom anderas och hämtade mig, och körde mig hem till mamma.
Så har min dag sett ut, vad har ni gjort? :p

Kommentarer
sara / 2011-09-13 klockan 12:53:02

Jätte fin blogg! :D



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback