Lördag..

Hello darling's! ;)

Idag har jag inte gjort något direkt speciellt. Dagen började med att jag duschade, sedan skulle jag egentligen göra några saker. Men det hände saker, som gjorde att jag tappade lusten. Så jag åkte med mamma och handlade, sen fikade vi. Sedan hyrde jag 2 filmer; Hur många lingon finns det i världen & Trust. Den första filmen vet nog i stort sätt alla vilken den är..? :D Den andra handlar om en tjej som träffar en kille på nätet. Som  säger att han är 14, sen visar det säg att han är mycket äldre, och nånting händer med hennes familj.. Den verkar jätte bra! Så dom hyrde jag.

Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt heller, vi ska grilla. Sedan ska jag kolla på mina filmer och ta det lugnt antar jag, eftersom har SM-kval i morgon. Så ska inte vara uppe så sent, måste ju gå upp väldigt tidigt :( Hehe, hatar att inte få sova.. ;)

 
Just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback