Jobbigt..


Det är så jobbigt med killar på facebook som verkligen bombar en med "Hallå, langa nummer!" "Hej, nummer?" Så fortsätter dom tills jag svarar, om jag inte svarar betyder det att jag inte vill? :s Om jag hade velat hade jag gett mitt nummer! Sen om jag skriver "Haha, nej" Som det oftast blir då, så ska dom frågesätta precis varje ord. Liksom, är du knäpp unge?! Ta ett nej, sluta bomba.. Men ja, alla är ju inte.. Så förstående!! ;) Men om jag frågade en kille om nummret, och han sa "nej" Så skulle jag bara struntat i honom? Då betyder ju det att han inte vill, och antagligen inte tycker jag ser bra ut. Fast jag själv frågar nästan aldrig om folks nummer på facebook isåfall är det dom som frågar mig ;) *Ego* Men sant. Jaja, skitsamma. Säkert mer folk som tycker som mig..? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback