'.'

Gick upp ca kvart över 6, kom upp från sängen efter 5 minuter kanske. Har inte så mycket att säga, ska bara skriva lite vad jag ska göra osv idag ;)
Ja, nu som ni förstår ska jag fixa mig och allt sånt. Sen så möter jag Sarah vid busshållsplatsen, eller okej hon möter mig.. hehe. Så ska hinna med bussen i tid.. Iallafall sen har vi svenska, efter svenskan har vi 2 och en halv timmes håltimma. Vad ska man göra då..? Haha kommer väl på nåt kul.. :D Sen har vi typ teknik och lite annat tråkigt. Sen efter skolan drar jag hem hämtar kläder osv, för ska till pappa idag för att, esch skit samma. Ska bara det.. Sen så sover jag & Sarah där! :) Så ser iallafall min dag ut. Hoppas ni också får en bra dag ;)

Kommentarer
KKUNGAMANDA / 2011-09-23 klockan 17:41:39

Vara med i min tävling där du kan vinna en jättesöt silver-spegel med kristall stenar på?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/september/tavling-1.html#comment


clara / 2011-09-23 klockan 19:54:19

hur mår du då ? :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback