bilder kommer senare..

Halldär ute! :D Eller inne, eller haha jag vet inte vad jag snackar om riktigt. Men iallafall förlåt för en enormt dålig uppdatering på sistonde, men har haft ganska fullt upp.. Liksom vart sjuk, då finns det inte riktigt nånting kul att skriva om, för man vill inte ta bilder då. Inte direkt så snygg! Sen så har skolan vart, då har jag haft träning. Iallafall idag så var jag först i skolan en ganska chilldag. Sen så drog jag hem till sarah efter skolan vi bytte om osv till innebandy sakerna. Hade träning, sen efter den så fixade vi oss litegranna. Inte så snygg efter träningen. Sen så åt vi en toast i sporthallen. Sen kollade vi på p-98as match mot Täby. Haha vi utklassade dom, ackers vann med 10-1. Hahaha, bra gjort täby! :) Men sen så drog vi därifrån vid klockan 9. Nu sitter vi hemma hos sarah och tar det luuugnt, ska snart hitta på något skoj! ;) Puss
'
LÄGGER UT BILDER FRÅN IDAG SEN!! PROMISE



Kommentarer
linus marcko / 2011-09-09 klockan 22:08:04

bara för att int jaga va med :D<3

Alva! / 2011-09-10 klockan 00:07:04

Hej! Jätte fin blogg du har. Jag har också en blogg som du kan kolla in om du vill. www.lifeasalva.blogg.se!

Kram Alva!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback