ÄLSKLINGAR förlåt mig..

HAR UPPDATERAT FRUKTANS VÄRT DÅLIGT.. MY WRONG, HAR HAFT FULLT UPP SKOLA, HELGEN OSV.

Igår hade vi innebandy tunnering, vi vann alla matcher! :D Grymt jobbat tjejor.. Hehe, mår inte helt topp nu, och kan inte skriva så mycket, har sjukt ont i armen och krampar i den så fort jag skriver tyvärr :( Riktigt jobbigt, men ska skriva lite kort. Idag var det skola, dagen gick ganska snabbt var med ronja efter skolan drog hem till henne åt lite och sånt sedan drog vi ner till träningen, men jag kollade pga huvudverk (Som jag har dagligen verkligen) Så har jag ont i kroppen, och mår inte helt 100% bra! Men det blir nog bättre hoppas vi. :)


Kommentarer
ida / 2011-09-12 klockan 21:34:05

sådär, nu har jag gjort inlägget med länkbyte :)


ida / 2011-09-13 klockan 20:17:35

fixar du inlägget nu eller? :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback