Svar



 Jätte fin design!! :)

Men vad läskigt det lät med ögat.. Hoppas det blir bättre. Hur länge kommer du stanna hemma? Och vilken skola går du i nu? Kram, Tacksam för svar.  


SVAR: Hej du. Tack så mycket.. Vet inte om jag håller med helt 100% Men ja, jag kommer antagligen att gå till skolan i morgon. Om det inte är så himla ljust, så känns det ganska bra! Men om det är ljust.. Känns det ungerfär som om nån sitter och pressar in ögat. Så det blir som ett "tryck" Men kommer nog att gå i morgon, men kommer att gå tidigare för ska till Danderyds sjukhus.

Just nu går jag i Prolympia, bytte ifrån Söra tillbaka till Prolympia, där jag "hör hemma" Men kändes inte rätt i söra. Jag älskar min klass i Prolympia, och det är dom jag vill gå med!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback