Nu ska jag ta ett skönt bad!

Nu ska jag gå & ta ett skönt bad!! Ska ju till skolan i morgon, har ju legat hemma i 2 tagar.. Så måste ju känna mig lite fräsch iallafall..? ;) Och så vill jag bara säga er att nu när min blogg har blivit renoverad så har jag fått en liten "kick i rumpan" av att blogga mera, så kommer antagligen bli en mycket bättre uppdatering! Grymt huh..? ;)


Jepp, såhär har jag sätt ut hela långa dagen..?? Men i morgon blir det en lite snyggare look, hehe jag & mamma var ju och shoppade i lördags, så har lite nya grejer att ha på mig iallafall, slipper jag kläd problemet i morgon bitti! :D

Kommentarer
frida / 2011-10-26 klockan 19:17:13

KAN VI HA LÄNKBYTE ?? :) !



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback