Min helg osv..

Hej sötnosar! Har inte uppdaterat pga jag har inte vart hemma osv, så har inte haft så mycket "tillgång till datorer" ;) Men i fredags sov jag och enya hemma hos vendela, vi gjorde inte så mycket.. Vi skulle egentligen göra lite saker, men det sket sig! Fast vi gjorde lite annat istället. :) Sen igår morse, lördag alltså hade vi match på morgonen, vann den! (Den var i vendelsö) Sen sov jag & wilma hemma hos enya. Det var väl kul. :D Men jaja, hade match imorse också, vinst med 16-2. Jag gjorde 3 mål, 2 assist en utvisning. (Ful tackling) Skit samma. Men det var ju bra! Puss

FJORTISCREW'S.. ;)



Enya hos vendela! (Vi sminkade oss till fjortisar för vi var rastlösa+ hade inget bättre att göra! ;))


"Woops..;)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback