Min dag

Hej darlings, sitter uppe på mitt rum. Hade egentlgein tänkt fixa/städa osv.. Men tappade orken+ lusten, så tog fram datan istället. ;) Iallafall, har vart en seg dag, förlåt att jag säger detta men jag bokstavligen hatar skolan, det är.. vad ska man säga, U E K. :( Spyr på den. Men finns ingen valmöjlighet, så måste ju gå till helvetet. Jaja, ska vara lite positiv.. Eller nej, har inget direkt bra att säga?? Men efter skolan gick jag & sarah till centrum, hon köpte ett nytt iphone skydd, sen tog jag bussen till mig, och hon åkte hem till henne. Men har inget mer att säga, hörs senare! :)

Inga bilder för tillfället!

Kommentarer
sandra / 2011-10-11 klockan 19:08:09

Oki då vét jag hur jag vill ha den typ.

http://ffayis.blogg.se/ <-- typ som dena

Och har du lust att kommentera vad du tycker att jag ska heta på den andra bloggen ??


sandra / 2011-10-11 klockan 20:57:34

oki men ska komma på något eget då



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback