Mår dåligt!

Hej, det blev inte som tänkt. Jag mår dåligt just nu, fick typ pms där, mensverk och allt!! Great. Nej, men blev bara inte som tänkt. Så vid 11, hängde anton och felix med mig ut, så hämtade min brorsa mig, med hans kompisar. Sen körde vi förbi pappa tankade moppen/crossen, och sen vidare hem till mamma, så var hemma vid halv 12 kanske??Men nu, känns det iallafall lite bättre. Ligger i hotpants+ bh och dricker tea! ;) Jaja, det är väl det som är bra just nu.. Åh, hade tänkt att detta skulle bli kul, men det blev tvärt emot. Eller hade lite kul ibland. Så det var iallafall bra. Spelade med anton, elias och några osv. :) Men jaja, ska snart somna. Är inte så trött, men ska dricka upp mitt tea, och göra det bästa med situationen.
Haha.. Hade ingen annan bild, för tillfället tyvärr. Så, fick bli denna tråkiga bild!! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback