Kunde inte blogga igår kväll.

Hej snyggingar!! ;) Kunde inte blogga igår, det blev inte som planterat. Första matchen, som jag spelade med f96, så fick jag bollen, in i ögat. Hann inte blunda, för den kom så hårt/fort. Så, kunde inte se med ögat, eller öppna det eller något. Så det kom en läkare dit, men jag var tvungen att åka in till S:t Eriks Sjukhus/akut mottagning. Det satt ungerfär 20 personer där inne, som väntade för att få komma in. Vissa hade väntat i 3,5 timme!? Men, jag fick gå före alla! Hehe, skönt. Men jag har fått en inre blödning, innanför hornhinnan. Så, har skit ont i ögat, svårt att se med det osv.. Så får inte gå till skolan idag, måste ta det lugnt. Sen på onsdag ska jag till Danderyds sjukhus. Därför bloggade jag inte igår!! Men, kommer tyvärr inte kunna blogga så jätte MYCKET idag heller, inte bra för ögat. :( Men bloggar så mycket jag kan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback