Bara för att innlägg..

Hej sötnosar, sitter och kollar på Robinsson medans jag sitter framför datan, inne på facebook osv.. :D Är jätte trött idag, så ska gå och lägga mig i bra tid idag. Så jag kommer lättare upp från sängen i morgon bitti, smart! ;)

I morgon börjar jag halv 9, sedan slutar jag tio i två. Sista lektionen är Spanska, så lär nog få sluta tidigare. För vi skulle typ fika..? Så hoppas att sista dagen går snabbt, så vi får lov. Kommer bli så skönt med en ledig vecka, fast jag tycker att det har gått väldigt snabbt ändå!? Kanske för att jag har bytt skola 2 gånger detta år! Så det är ju ändå skönt, sedan är det bara fortsätta vänta till Jullovet, julafton och hela paketet! ;)



För någon timme sedan. Men ska iallafall gå in och ta en dusch nu! Skönt.

Kommentarer
Tilda Höij / 2011-10-28 klockan 07:20:07

Är det du som skickade frågan till mig på blogresponse..


Tilda Höij / 2011-10-28 klockan 07:24:31

Svar: Okej, Bra men då var det ingenting! Jag läser din blogg varje dag :) Den är bäst. <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback