Äkta mig..

Jag är väldigt glömsk, klantig, och.. Ibland ganska osmart.

Jag glömmer ofta saker som är viktiga, om tex sarah säger "Glöm inte att ta med innebandy klubban till skolan!" Så svarar jag "Nejdå såklart inte!" Sen när jag kommer till skolan, så frågar sarah "Vart är klubban? :o" Liksom.. Då kom det in i ena örat, sedan ut genom nästa! Helt jäkla borta, och totalt glömt bort det. Om jag lägger min mobil inne i badrummet, när jag duschat eller något, så glömmer jag H E L T bort vart jag la den sen. Haha, åh jag skapar ju "trubbel" för mig själv hela tiden. Ganska jobbigt, men jag har blivit bättre på att komma ihåg saker sista tiden ;) Men man får leva med att jag är sån, det är nog inget som kan ändras helt. "Blondin bella"
Tex när jag lagt mobilen inne i badrummet. Men jag menar det, jag har blivit en aning bättre!! :) Hehe..

Kommentarer
Elin / 2011-10-03 klockan 20:54:24

så där är jag också.. typsikt blondiner ;D


n a t a a l i i e s ♥ / 2011-10-04 klockan 18:41:20

hahah jag är precis likadan! :o



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback